dijous, 4 d’octubre del 2018

El rap dels descobriments

L'alumnat de 6è segueix treballant el projecte "Terra a la vista!" sobre l'edat moderna. En aquesta ocasió, vam reunir les tres classes a l'auditori del soterrani i es van organitzar en grups amb companys i companyes de tots els 6ès. Se'ls va lliurar una targeta amb informació sobre grans científics, artistes i invents d'aquest període històric i, amb un temps cal dir que bastant limitat, havien de prepara un rap que expliqués la informació que els havia tocat. Per acabar van actuar davant la resta mentre sonava una base de rap. Quatre pinzellades amb molt de ritme!














5 comentaris:

  1. Va ser molt divertit el rap.
    Sobre tot de qui ho feièm i amb qui ho feièm perquè estàvem barrejats.


    Jorge 6èA

    ResponElimina
  2. Víctor

    Va ser molt divertit preparar els raps, jo tornaria a fer aquesta activitat.Gràcies per penjar les fotos, així els he pogut ensenyar als meus pares algunes de les coses que estem fent a projecte.

    ResponElimina
  3. Em va agradar molt l'activitat i sorbetot escoltar els raps dels meus copanys.

    Carlota Acarregui

    ResponElimina
  4. estat molt interessant i divertit gràcies els 4 profes de projecte estem aprenen molt

    Helena 6è-A

    ResponElimina
  5. Em va agradar molt fer un rap dels descobriments. A mi em va tocar Daivnci. Una experiencia inoblidable!!!

    Luca Bagué

    ResponElimina

Gràcies pel teu comentari. Sisplau, revisa l'ortografia abans de publicar!